سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت باش نه از روی گنگی که سکوت، زیور دانشمند و پوشش نادان است . [امام علی علیه السلام]
کناره فرش های ماشینی مرغوب 500 شانه که با استفاده از نخ با کیفیت اکرولیک تولید می شوند قیمت عمده مناسبی در سایت پرسان پارس دارند.
کناره فرش یکی از محصولات جانبی کارخانه های فرش می باشد که در عرض های مختلف از 30 سانتی متر تا 3 متر قابلیت تولید دارد و می توان آن را به عنوان فرش محرابی در مساجد هم استفاده نمود به شرط اینکه طرح روی آن متناسب با این محیط ها بوده و دارای سجاده در نقشه خود باسد که به آن فرش محرابیگفته می شود. بسیاری از کارگاه های بافندگی تنها بر روی تولید کناره تمرکز نموده و تولید فرش ندارند، لذا کیفیت محصولاتشان بهتر و قیمتی که به مشتریان ارائه می کنند مناسب تر است.
شرکت بازرگانی پرسان پارس با توجه به تجربه ای که در زمینه فروش این محصولات دارد توانسته مرغوب ترین کناره فرش های ماشینی را با مناسب ترین قیمت بازار در اختیار مشتریانش قرار دهد. طرح های تولیدی که در این مرکز عرضه می شود در گالری نمایش داده شده است.

فروش جدیدترین مدل فرش ماشینی سجاده ای

جدیدترین مدل فرش های ماشینی سجاده ای کاشان که در شانه و تراکم بالا به صورت ظریف و زیبا تولید شده اند، برای فروش در گالری این سایت نمایش داده ایم. 
تولید فرش های سجاده ای طرح محراب و با کیفیت یکی از اهداف اصلی شرکت های مختلف تولیدی در شهر کاشان است، در حال حاضر مهمترین و اساسی ترین پارامتر انتخاب یک فرش برای مسجد، قیمت فرش سجاده ای، کیفیت و دوام آن باشد هرچه فرش محرابی نمازی ارزان تر و مرغوب تر باشد و جلب توجه بیشتری کند فروش بهتری خواهد داشت، البته قیمت ارزان فرش نشانی از کیفیت آن نیز دارد، محصولات که دارای قیمت بالا هستند و کیفیت بافت بهتری دارند، معمولا زیباتر و با دوام تر هستند از محصولات مشابه هستند.
عرضه فرش با شانه و تراکم مختلف در این مرکز موجب بالا رفتن تنوع محصولات شده و خریداران به راحتی می توانند برای خرید یک فرش مرغوب از طریق این مرکز سفارش خود را ثبت کنند.