سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند حارث بن حوت نزد او آمد و گفت چنین پندارى که من اصحاب جمل را گمراه مى‏دانم ؟ فرمود : ] حارث تو کوتاه‏بینانه نگریستى نه عمیق و زیرکانه ، و سرگردان ماندى . تو حق را نشناخته‏اى تا بدانى اهل حق چه کسانند و نه باطل را تا بدانى پیروان آن چه مردمانند . [ حارث گفت من با سعید بن مالک و عبد اللّه پسر عمر کناره مى‏گیرم فرمود : ] سعید و عبد اللّه بن عمر نه حق را یارى کردند و نه باطل را خوار ساختند . [نهج البلاغه]

تابلو فرش عکس چهره روی فرش ماشینی کاشان را که با کیفیت خوب و قیمت مناسب در این مرکز می توانید به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمایید. 

 

فرش ماشینی در کشور ما تولید بالایی دارد و بیشترین تعداد کارخانه در شهر کاشان وجود دارد که بازار فرش کشور را به دست گرفته و صادرات هم در حجم بالایی توسط فعالان اقتصادی این منطقه انجام می شود.

تولید تابلو فرش ماشینی هم در کارخانه فرش ماشینی انجام می شود و یکی ازز محبوب ترین نوع این تابلو فرش ها که تابلو فرش عکس چهره است هم در کارخانه فرش تولید می شود. خریداران تابلو فرش عکس چهره به راحتی می توانند بهترین عکس دلخواه خود را با قیمت مناسب برای بافت روی فرش ماشینی سفارش دهند.

به علت تعدد شرکت های فعال در این ناحیه، رقابت بالایی بین تولید کننده ها وجود دارد و به همین دلیل همواره تلاش می شود محصولات با کیفیت بالاتر  قیمت مناسب تر به بازار عرضه شود.

 

چاپ عکس روی فرش ماشینی

چاپ عکس روی فرش ماشینی در مجموعه پرسان پارس رونق زیادی داشته و خرید از سراسر کشور به صورت مستقیم امکان پذیر است.
یکی از روش های رایج تولید تابلو فرش عکس چهره، چاپ عکس روی فرش است که هم محصول زیبا و با کیفیتی ارائه می دهد و هم قیمت مناسبی دارد. این نوع محصولات هرچه قیمت مناسب تری داشته باشند،فروش بهتری خواهند داشت و برای فروشنده ها نیز بهتر خواهند بود. تابلو فرش چاپی فقط محدود به طرح چهره نیست و انواع طرح منظره طبیعت و آیات قرآنی هم به صورت تابلو فرش چاپی تولید می شود.
شرکت فرش پرسان پارس، یکی از بزرگترین عرضه کننده های انواع گلیم و فرش کناره در سطح کشور می باشد و فروشنده ها از سراسر کشور می توانند برای تامین محصولات مورد نیازشان به صورت مستقیم از این مجموعه اقدام به خرید نمایند. نمونه رول های تولید در گالری نمایش داده شده است و نمونه های کامل تر هم به درخواست مشتریان برایشان ارسال می شود.

تبدیل عکس به تابلو فرش 1200 شانه 

تابلو فرش 1200 شانه از بهترین محصولات تولیدی کاشان هستند و تابلو فرش عکس چهره هم در این کیفیت ظرافت و زیبایی خوبی دارد.
فرش 1200 شانه محصولات ریزبافت، ظریف و فوق العاده زیبا و چشم نوازی هستند که با آغاز تولیدشان تحول بزرگی در صنعت فرش ماشینی کشور ایجاد شده و سطح رضایت مندی مشتریان افزایش پیدا کرده است.
تولید کننده ها تلاش می کنند نقشه هایی که برای تولید فرش 1200 شانه استفاده می کنند خاص، زیبا و متفاوت باشند. برای همین از طرح فرش های ابریشمی دستباف با تلفیق نقشه های جدید در بافت فرش های جدید 1200 شانه استفاده می شود. نمونه های زیبای محصولات تولیدی را می توانید در این مجموعه مشاهده کرده و خرید کنید. همچنین تبدیل عکس به تابلو فرش هم در کیفیت 1200 شانه باعث بهبود کیفیت بافت و جلوه تابلو فرش عکس چهره می شود.

گالری فرش دایره ای و هشت ضلعی

فرش های ماشینی دایره ای و هشت ضلعی جدید با طرح های کلاسیک زیبا طراحی و تولید شده و در گالری پرسان پارس عرضه می شود.
 استفاده از فرش گرد و بیضی و یا هشت ضلعی در منزل می تواند جلوه ای متفاوت و منحصر به فرد به فضا دهد به خصوص که در حال حاضر فضای اکثر منازل آپارتمانی و با کفپوش سرامیک می باشد و این موضوع موجب شده تا استفاده از فرش های با طرح خاص بیشتر باب شود.
نمونه طرح های تولید شده در مجموعه پرسان پارس از انواع فرش گرد و بیضی در گالری فرش قرار داده شده و علاوه بر این طرح ها، نقشه های پیشنهاد شده توسط مشتریان نیز به صورت سفارشی امکان بافت دارند.