سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستان تو سه کسند و دشمنانت سه کس . امّا دوستان تو . دوست تو و دوست دوست تو و دشمن دشمن توست ، و دشمنانت : دشمن تو و دشمن دوست تو و دوست دشمن توست . [نهج البلاغه]

فرش های ماشینی که در قواره های بزرگ و غیر استاندارد با طرح های اصیل ایرانی تولید می شوند، طبق سفارش و با طرح مورد نظر خریداران در این مرکز خرید عرضه می گردند.

تولید فرش هایی که از نظر ابعاد و طرح یا شکل هندسی خاص بوده و در بین طرح های معمول کارخانه های فرش موجود نباشند، می بایست مشتریان برای خریدشان به صورت سفارشی از طریق شرکت های خاص تابلو اقدام نمایند. یک کارخانه معمول تولید کننده فرش اگر چنین سفارشی داشته باشد، یا بافت آن را نمی پذیرد و یا با گرفتن هزینه بالا سفارشات را قبول نموده که طراحی آن نیز برایشان مشکل و زمان بر است و معمولا کیفیت لازم را هم نمی توانند در این محصولات ایجاد نمایند. خرید اینترنتی فرش هم می تواند یک راه مناسب برای سفارش فرش سایز بزرگ باشد. زیرا این فرش ها به صورت معمول در کارخانه های فرش بافته نمی شوند و قاعدتا در بازار هم نمی توان یافت.

 

تولید تخصصی فرش قواره بزرگ

شرکت هایی که به صورت تخصصی بر روی بافت این فرش ها فعالیت می کنند، می دانند چه طرح هایی در غالب سایز بزرگ زیباتر می شوند، با چه دستگاه بافندگی کیفیت بهتری در فرش ایجاد شده و چه الیاف برای بافت مناسب تر هستند، لذا هم قیمت مناسب تری به مشتری ارائه می دهند و هم محصولات با کیفیت تری را تولید نموده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

 

تابلو فرش عکس چهره

یکی از محصولات خاص شرکت های تابلو فرش تابلو فرش عکس چهره است که مورد توجه بیشتر جوانان به خصوص دختر و پسر ها قرار گرفته است. تابلو فرش عکس چهره که به صورت چاپی باشد، وضوح بهتر و رنگ بندی زیباتری هم دارد. اما تابلو فرش بافتی در کنار فرش ماشینی کاشان بافته می شود و ظاهر آن کمی مات است زیرا فقط ده رنگ در بافت آن وجود دارد.