سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، میراثی ارجمند و نعمتی، عام و گسترده است . [امام علی علیه السلام]

قیمت عمده تابلو فرش درجه یک 1200 شانه با توجه به کیفیت بالایی که دارند مناسب بوده و برای فروش در سطح کشور استفاده زیادی دارند.
تابلو فرش های 1200 شانه به خاطر جدید بودن از نظر ظرافت و کیفیت، زیباتر بودن نسبت به سایر تابلو فرش ها، داشتن طرح های خاص و جدید فروش خبی را در آغاز تولیداشان کسب نموده اند. قیمت مناسب این محصولات نیز موجب شده تا طرفداران زیادی در بین روشنده های این محصول داشته باشند. در حال حاضر افرادی که در این حوزه فعال هستند و این نوع تولیدات را خرید و فروش می کنند، بهترین تابلو فرش چاپی 1200 شانه را برای فروشگاه خود جستجو می کنند که جلوه بالا و فروش خوبی برایشان داشته باشند.
تولیدات این مجموعه همگی جدید و زیبا هستند و نمونه های پرفروش هم به مشتریان معرفی می شود تا انتخاب و خرید راحتتری داشته باشند. قیمت فرش 1200 شانه که بالاتر برود قیمت تابلو فرش هایی که با این کیفیت بافته شده اند هم قادعتا بیشتر می شود و به همین دلیل در سال جدید افزایش قیمت تابلو فرش 1200 شانه هم در همه شرکت های فرش و تابلو فرش را شاهد بوده ایم.

تابلو فرش ماشینی

فروش عمده تابلو فرش جدید آیه و منظره

تابلو فرش های با طرح جدید آیه و منظره که در ماه های اخیر فروش عمده بالایی در سطح کشور داشته اند، به صورت انلاین در این مجموعه عرضه می شوند. 
تابلو فرش های ماشینی به خاطر تنوعی که در تولیداتشان وجود دارد، جاذبه زیادی برای خریداران دارند، و به علت قیمت مناسبی که دارند، بسیاری از افراد به صورت سالانه این محصولات را خریداری نموده و در دکوراسیون فضای منزل تغییر ایجاد می کنند.
استفاده از قاب های زیبا که با جنس چوب، پلی استر، ام دی اف و... تولید شده اند هر کدام زیبایی خاصی به تابلو فرش می دهد. در این مجموعه قاب های تولیدی در رنگ های مختلف موجود هستند و خریداران می توانند، رنگی که بیشترین تناسب را با تابلو فرش داشته باشد، برای قاب انتخاب نمایند، تا به این ترتیب محصولی متفاوت و زیبا را خریداری کنند. قیمت فرش 1200 شانه طرح منظره به علت اینکه هر دو خاب پشت و روی آن برای فروش مناسب است ارزان تر از قیمت فرش طرح آیات قرآنی است. در خرید های عمده قیمت ها با تخفیف و به صورت قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می شود.

تابلو فرش 1200 شانه