سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بهترین کارها آن بود که به ناخواه خود را بدان وادارى . [نهج البلاغه]

تصاویر فرش های ماشینی زیبا و جدید که با نخ ابریشم مصنوعی در شهر کاشان بافت می شوند، در گالری سایت پرسان پارس برای مشتریان نمایش داده شده است.

تولید فرش در ایران سالیان زیادی است که برای کشور اشتغال زایی کرده و کشورمان را علاوه بر اینکه در مصرف فرش خود کفا نموده است، صادرات زیادی نیز در این حوزه وجود داشته که در رونق اقتصادی کشور بسیار اهمیت دارد.

 هم اکنون در شهر های کاشان، مشهد، تبریز و زنجان و... کارخانه های فرش زیادی فعال هستند و به مرور تعدادشان نیز در حال افزایش است. شهر کاشان در این زمینه پیشتاز بوده است و تعداد کارخانه های بیشتر و محصولات متنوع تری را دارد و همین امر موجب شده تا این شهر مرکز فرش ماشینی کشور نام گیرد. انواع طرح های فرش ابریشم گونه، دستباف گونه و گلیم و تابلو فرش و فریز در این شهر تولید شده و در داخب و خارج از ایران پخش می شود.

 

مرکز خرید اینترنتی فرش ماشینی ده رنگ

مرکز خرید اینترنتی فرش جدیدترین محصولات ده رنگ کلاسیک را برای مشتریان در سراسر ایران با مناسب ترین قیمت ارائه نموده است.
تولید فرش های ده رنگ در ایران نسبت به فرش های هشت رنگ کمتر است، زیرا تعداد دستگاه های باندگی که قابلیت بافت فرش های ده رنگ دارند کمتر بوده و به علت قیمت مناسب فرش های هشت رنگ فروشنده ها هم بیشتر این محصولات را برای فروش انتخاب می کنند.
فرش های ده رنگ با دو کیفیت فرش طرح 700 شانه و هزار شانه در کارخانه های کاشان تولید می شوند و خریداران بر اساس قیمت هرکدام و کیفیت مورد نظرشان یکی از این دو محصول را می توانند انتخاب نموده و از طریق این مجموعه، این فرش ها را خریداری نمایند.

قیمت فروش بهترین تابلو فرش عکس شخصی چهره

تابلو فرش های عکس شخصی چهره که به صورت سفارشی با بهترین کیفیت تولید می شوند، در این مجموعه قیمت فروش مناسبی دارند. 
برای اینکه عکستان را به یک تابلو فرش زیبا تبدیل نمایید ابتدا یک عکس خوب و با کیفیت بالا تهیه نمایید، سعی کنید در این عکس چهره ها واضح و در ابعاد بزرگتری باشند تا طراح بتوانند جزییات چهره را به زیبایی طراحی نماید. پس از انتخاب عکس ابعاد آن را برای بافت انتخاب کنید، تابلو فرش های ماشینی در ابعاد 50*70، 70*100 و همچنین 100*150 بافت می شوند، هرچه ابعاد بزرگتر باشدکیفیت و جلوه تابلو فرش بیشتر می شود، البته باید به فضایی که می خواهید تابلو فرش در آن قرار گیرد توجه نموده و بر اساس آن سایز درست را انتخاب نمایید.
در صورتی که بخواهید قبل از بافت تابلو فرش عکس چهره طراحی را مشاهده کنید حتما این موضوع را با کارشناسان در میان بگذارید.

فروش تابلو فرش ماشینی وان یکاد و آیت الکرسی

تابلو فرش های ماشینی طرح وان یکاد و آیت الکرسی فروش بالایی دارند و به همین دلیل در تنوع بالا تولید می شوند.
تولید تابلو فرش در سال 95 تحول زیادی پیدا کرده است، کیفیت بافت، زیبایی و ظرافت طرح ها افزایش یافته، حجم تولید تابلو فرش 1200 شانه افزایش یافته و همواره تولید کننده ها طرح های جدید را برای تولید طراحی نموده و وارد بازار می کنند، این موضوع موجب افزایش رقابت در بازار، کاهش قیمت ها و بالا رفتن فروش شده است.
تنوع طرح ها موجب شده تا مشتریان راحتتر بتوانند طرح دلخواه خود را خرید کنند، به ویژه طرح آیات قرآنی مثل آیت الکرسی و وان یکاد که پرطرفدار هم هستند بسیار مورد توجه هستند و تنوعشان نیز زیاد است.

98/2/16::: 11:31 ص
نظر()